Nulls Brawl: Finx, Lumi, Nowy System Rankingowy i Hiperdoładowania

Nadchodząca aktualizacja Nulls Brawl wprowadzi dwóch nowych wojowników: Finxa władającego czasem i Lumi kontrolującą ogień i lód, całkowicie przebudowany system rankingowy z Karnetem Pro, 12 nowych hiperdoładowań, system codziennych nagród, nowy tryb gry we współpracy z UNO oraz zmianę w działaniu gadżetów, które teraz zamiast ładunków będą mieć czas odnowienia. Aktualizacja pojawi się 25 lutego 2025 roku.

Finx – Władca Czasu

Finx zarządza pokojem zagadek w Parku Starr i posiada zdolność kontrolowania czasu. Jego podstawowy atak, Chronoczar, wystrzeliwuje trzy pociski – środkowy zadaje większe obrażenia niż dwa boczne.

Superatak Finxa, Zakrzywienie czasu, modyfikuje tempo gry na wybranym obszarze:

  • Spowalnia pociski przeciwników
  • Przyspiesza ruch sojuszników
  • Zwiększa szybkość własnych pocisków

Gadżet pozwala Finxowi cofnąć się w czasie o 3 sekundy, przywracając pozycję i maksymalną amunicję z tamtego momentu.

Gwiezdne moce:

  • Wypisane w hieroglifach: Spowalnia przeładowanie broni przeciwników trafionych głównym atakiem
  • Podkład: Wydłuża czas działania obrażeń zadawanych przez Finxa i sojuszników pod wpływem jego superataku

Lumi – Metalowa Perkusistka

Lumi należy do trio Dworu Szaleństwa i włada mocami ognia oraz lodu. Walczy dwoma morgenszternami, które może rzucać we wrogów. Po rzuceniu obu broni, przywoła je z powrotem, zadając obrażenia przeciwnikom na ich drodze.

Jej superatak, Wybuchowe uderzenie, generuje trzy potężne fale uderzeniowe:

  • Zadają obrażenia obszarowe
  • Trzecie uderzenie unieruchamia wrogów

Gadżety:

  • Niech stanie się światłość: Podpala leżące morgenszterny, tworząc płomienie zadające obrażenia
  • Mroźnie i ponuro: Tworzy lodowate wiatry wokół morgenszternów na ziemi

Gwiezdne moce:

  • Zwolnione tempo: Spowalnia przeciwników trafionych przez powracające morgenszterny
  • Spalony na 42%: Podpala obszary trafione superatakiem

Nowy System Rankingowy

System rankingowy przeszedł gruntowną przebudowę:

  • Wprowadzono Karnet Pro trwający 4 miesiące
  • Co miesiąc zmienia się tryb gry rankingowej
  • Trzech darmowych, maksymalnie rozwiniętych wojowników do testowania (w pierwszym sezonie: Emz, Gene, Leon)
  • System progresji oparty na punktach doświadczenia Karnetu Pro (PDKP)

Sposoby zdobywania PDKP:

  • Wygrywanie meczów rankingowych
  • Awanse w rankingu
  • Oglądanie transmisji e-sportowych
  • Aktywacja płatnego Karnetu Pro

Hiperdoładowania

Wprowadzono 12 nowych hiperdoładowań dla istniejących postaci:

  • Carl: Ognisty wir – superatak zostawia płonący ślad
  • Mandy: Cukier dla wszystkich – strzela superatakiem w trzech kierunkach
  • Hank: Naprowadzane rybo-pędy – torpedy śledzą cele
  • Bo: Pułapka na misia – rozmieszcza 5 min zamiast 3
  • Bea: Obrona królowej – pociski dzielą się na dwa przy maksymalnym zasięgu
  • Meg: Woltowa siła – zwiększony zasięg cięcia i tarcza przy superataku
  • Pan P: Super bagażowi do ataku – silniejsi boyowie, możliwość posiadania dwóch superboyów
  • Buster: Tarcza fabularna – tarcza dookoła postaci, odbite pociski zadają więcej obrażeń
  • Grom: Bomba gromowa – dodatkowa eksplozja w kształcie X
  • Sam: Hiperpięść – szybsze pięści, pełne naładowanie superataku przy trafieniu

Nowe Skórki

  • Zmumifikowany Frank (Karnet Zaydmiarski)
  • Zwęglony Frank i Papirusowy Frank (Karnet Plus)
  • Królowa Juju
  • Mistyczne Meeple
  • Faraollie
  • Skarabeusz Squeak
  • Ruffzes II
  • Pogromczyni Sprawiedliwości Bibi
  • Spektakulator Sam
  • Płomienna Janet
  • Buster Equilibrium
  • Insektor Carl
  • Obrońca Grom
  • Elektroid Chuck
  • Chester Uno
  • Karnawałowa Mandy
  • Przebrania za 25 klejnotów: Mroczny Rycerz Lumi, Jurajski Finx, Piekielna Amber, Plażowa Belle, Prawa ręka Fang, Wdrążona Eve

Tryb UNO

Nowy tryb gry we współpracy z UNO:

  • Zbieranie i zagrywanie kart UNO
  • Wygrywa drużyna, która pierwsza pozbędzie się wszystkich kart
  • Specjalne efekty kart:
    • Dobierz dwie: drużyna otrzymuje dwie kostki mocy
    • Postój: przeciwnicy nie mogą atakować przez 3 sekundy
    • Zmiana kierunku: zwraca karty przeciwników do bazy
  • Możliwość blokowania kart przeciwników własnym ciałem

Inne Zmiany

  • Wprowadzono system codziennych nagród
  • Starcie z tercetem stało się stałym elementem gry
  • Gadżety działają na zasadzie czasu odnowienia zamiast ładunków
  • Możliwość dodawania wojowników do ulubionych
  • Zreorganizowano system szybkiego czatu