Nulls Brawl: nowa aktualizacja z Miną, Ziggy oraz trybem Bieg Subway

Aktualizacja wnosi dwie nowe postacie: Mina i Ziggy. Wprowadza tryb wyścigowy Bieg Subway. Dodaje osiem superataków inspirowanych Subway Surfers z możliwością ulepszania do trzech poziomów. Twórcy zmieniają system premierowych wydarzeń. Aktualizacja rozwija darmowy Karnet Zadymiarski i dodaje nowe skórki oraz poprawki balansu i interfejsu.

Mina

Mina to brazylijska tancerka. Łączy breakdance z capoeirą. Twórcy zaprojektowali ją jako postać opartą na combo i ruchu. Gracz wykonuje trzy szybkie ataki w sekwencji. Każdy cios ma inny zasięg i kształt pola rażenia. Jeśli gracz nie wykona kolejnego ciosu w czasie, combo przerywa się i zaczyna od nowa. Każdy cios kończy się krótką szarżą. Szarża nie zadaje obrażeń, ale przesuwa postać i zmienia pozycję względem przeciwników. Super Mina nosi nazwę Furacão 3000. Super tworzy huragan przed postacią. Huragan odpycha przeciwników i zadaje duże obrażenia.

Cechy Mina:

  • Styl gry: sekwencyjne ataki z mobilnością.
  • Mechanika ataku: trzyetapowe combo z koniecznością szybkiego wykonywania ciosów.
  • Super: obszarowy huragan z knockbackiem.
  • Rola na polu bitwy: presja na bliskim i średnim dystansie oraz rozrzucenie grup przeciwników.

Wydarzenie premierowe Mina:

  • Czas trwania: 10 dni.
  • Gracze otrzymują trzy jednodniowe bilety do gier z nową postacią.
  • Dostępny mecz lustrzany do treningu.
  • Za każde dwa zwycięstwa gracze zdobywają skrzynki zadymiarza.
  • Skrzynki mogą zawierać kosmetyki, zasoby rozwoju i szansę na odblokowanie Mina.

Ziggy

Ziggy to iluzjonista używający elektryczności. Jego podstawowy atak Tadam! wywołuje uderzenie pioruna w wybranym obszarze. Atak aktywuje się po krótkim opóźnieniu. Atak zadaje obrażenia obszarowe. Super Ziggy’ego nosi nazwę Fantastyczna Burza. Super tworzy dużą, szybko przemieszczającą się chmurę burzową. Chmura rani wrogów przebywających w jej wnętrzu. Gdy w chmurze znajdzie się przeciwnik, chmura zwalnia. Ziggy oferuje silne sterowanie strefą i presję obszarową.

Cechy Ziggy:

  • Styl gry: kontrola przestrzeni i ataki obszarowe.
  • Mechanika ataku: celowane opóźnione pioruny.
  • Super: przemieszczająca się burza z dużymi obrażeniami.
  • Rola na polu bitwy: zablokowanie flank i kontrola przejść.

Taktyka z Ziggy:

  • Ustawiaj ataki tam, gdzie przeciwnicy muszą się przemieszczać.
  • Używaj superu do zmiany pozycji wroga i wymuszenia błędów.
  • Kombinuj ataki z sojusznikami, by zmaksymalizować zasięg burzy.

Superataki Subway

Aktualizacja dodaje osiem superataków inspirowanych mechanikami Subway Surfers. Każdy superatak ma trzy poziomy mocy. Gracz może wyposażyć superatak Subway w miejsce zwykłego superu. Superataki działają w nowym trybie Bieg Subway oraz w innych trybach podczas wydarzenia.

Lista superataków Subway:

  • Super Sneakersy — umożliwiają skoki przez przeszkody, dają chwilowe przyspieszenie i tarczę przy lądowaniu.
  • Magnes Zadymiarski — przyciąga wybranego zadymiarza do użytkownika.
  • Doładowanie Deskolotki — pozwala surfować nad przeszkodami, zadaje obrażenia i ogłusza w punkcie końcowym.
  • Barierka blokująca — tworzy barierki kolejowe, które zatrzymują i blokują przeciwników.
  • Jetpack — daje lot nad polem bitwy i możliwość ataku z powietrza; ataki zostawiają spowalniający ślad.
  • Szybki tor — wystrzeliwuje kilka szyn, które zadają obrażenia; surfowanie po szynach przyspiesza ruch.
  • Radio bum — wywołuje falę muzyki, która odpycha wrogów i leczy sojuszników.
  • Pogo chwyt — przyciąga użytkownika do wroga lub ściany, umożliwiając agresywne wejścia.

Pozyskiwanie superataków:

  • Zbieranie szyn w wydarzeniu kolaboracyjnym.
  • Budowanie toru nagród z zebranych szyn.
  • Otwieranie boomboxów i odblokowywanie poziomów superataków.
  • Cztery miasta w wydarzeniu dają oddzielne wydarzenia i nagrody.

Bieg Subway

Bieg Subway to pierwsze wyścigi w Nulls Brawl. Tryb rozgrywa się dla dziesięciu graczy w formule każdy na każdego. Gracze przechodzą przez kolejne punkty kontrolne. Ten, kto pierwszy osiągnie metę, wygrywa. Eliminacja i atak na rywala cofają go do poprzedniego punktu kontrolnego. Tryb zawiera strażnika, który ściga zawodników i zadaje obrażenia. Superataki Subway pozostają aktywne w tym trybie. Tryb ma mechanikę zbierania szyn i tor nagród powiązany z kolaboracją.

Zasady i wskazówki:

  • Cel: przechodzić punkty kontrolne szybciej niż rywale.
  • Walka ma znaczenie: pokonanie przeciwnika daje przewagę prędkości.
  • Unikaj strażnika; on zaburza tempo wyścigu.
  • Używaj superataków Subway do przyspieszania lub blokowania innych.

System premierowych skrzynek

Twórcy zastępują wcześniejszy model wczesnego dostępu nowym systemem premierowym. System działa przez dziesięć dni dla każdego nowego zadymiarza. Gracz otrzymuje bilety, które pozwalają grać w losowych meczach z nową postacią lub z własnymi zadymiarzami. System zawiera mecz lustrzany do treningu. Za dwa zwycięstwa gracze zdobywają skrzynkę zadymiarza. Liczba zwycięstw potrzebna do skrzynki zależy od rzadkości postaci. Skrzynki zawierają kosmetyki, przedmioty rozwoju i szansę na odblokowanie nowego zadymiarza. Skrzynki trafią też do sklepu dla tych, którzy nie chcą czekać.

Główne punkty systemu:

  • Dziesięciodniowe wydarzenie premierowe.
  • Trzy jednodniowe bilety na grę z nową postacią.
  • Mecz lustrzany dostępny cały czas.
  • Skrzynki za zwycięstwa z zawartością premierową.

Nowe skórki

Lista głównych nowych skórek w aktualizacji:

  • Streetwearowa Emz, Hypebeastka Emz, Techwearowa Emz
  • DJ Poco, Skreczera Poco, Poco Mistrz Beatu (hiperdoładowanie)
  • Ollie Jake (dostępna za darmo)
  • Janet Tricky, Byron Frank
  • Leon Grafficiarz, Stu Grafficiarz, Alli Grafficiarz
  • Spike Carreta, Szalony Klaun Carl
  • Kruk Doktor Plagi i warianty Kruk Wartownik Śmierci, Kruk Stary Łowca
  • Rico Podwodny Duch, Aeb Wampirzyca, R-T Gargulec, Nastolatek Ruffs, Tick Bez Głowy, Kenji Kizu (chromatyczny wariant)

Dodatkowe zmiany

Twórcy wprowadzili szereg poprawek i nowych mechanik. Zmiany obejmują hiperdoładowania, balans wyczynów, zmiany ikon pucharów i nowe odznaki za progi 1200, 1500 i 2000 pucharów. Darmowy Karnet Zadymiarski wzbogacono o większe nagrody: monety, kredyty i punkty mocy za usuwanie poziomów mistrzowskich. Twórcy udostępnili więcej trybów na stałe. Resety trybów teraz następują w tym samym rytmie. Dodano mapy i obszary: ranczo strażnika, kopalnie Mike’a i dziki zachód. Poniżej wybrane zmiany dotyczące postaci i hiperdoładowań.

Wybrane zmiany postaci i hiperdoładowań:

  • Ollie: nauczył się skakać; muzyczny wybuch ma większy zasięg i zużywa mniej amunicji podczas ładowania.
  • Byron: super wystrzeliwuje jego atak główny we wszystkie strony od punktu uderzenia.
  • Finx: aktywuje dodatkowe Zakrzywienie czasu, które porusza się razem z nim.
  • Jae-yong: super odświeża się szybciej przy hiperdoładowaniu; każda aktywacja jest wzmocniona.
  • Juju: przywołuje większego Gris-Grisa z większymi igłami, obrażeniami, prędkością i punktami życia.
  • Meeple: super pokrywa większy obszar; pozwala przechodzić przez ściany i chodzić po wodzie.
  • Larry: przywołuje drugi prototyp Lawriego z większymi obrażeniami i HP; gadżety nie oddziałują na prototyp.
  • Trunk: super zadaje obrażenia rozłożone w czasie przez mrówki.
  • U większości Zadymiarzy wprowadzono hiperdoładowania; Pam otrzyma je w kolejnej aktualizacji.

Aktualizacja zmienia także system wyczynów i dodaje nowe wyzwania w Arenie Zadymy. Twórcy zapowiadają dodatkowe konkursy i modyfikatory sezonowe, takie jak Deszcz Monet i tygodniowe wydarzenia klubowe związane ze zbieraniem szyn.